Varför skulle jag vilja blogga nu?

Jobbar jag inte så är jag ute och njuter av vår härliga sommar värme som äntligen har hittat hit. Så därför har jag varken tid eller lust att sitta inne och blogga.
De senaste dagarna har jag spenderat vid Malins pool, grillat ute på brandalsund, hängt på en brygga vid golfbanan till halv tolv på natten och ätit rå korv med bröd (fick inte igång en brasa) eller så har jag suttit på en filt i dalparken och druckit te med kompisar. Ja, häcken full med andra ord. Imorgon så blir det mer pool häng hemma hos Malin eller så tar vi ett premiär besök hos stranden, får se. Och efter det blir det jobb hela kvällen. Ibland älskar jag att börja fyra!
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback