Framöver

Sitter och kikar på mitt jobb schema som är inlagt på datorn. Kollar hur jag jobbar nu i November, har skrivit upp nån dag då jag kan jobba. Sen klickar jag vidare till nästa månad, så härligt att se en vecka blank utan tider... det ända som står på dessa dagar är semester.
En annan bra sak med detta är att jag precis upptäckte att vi matchade in resan prefekt, på så sätt att jag är ledig den helgen vi är borta. Så jag slipper förlora min helg. (denna vecka semester är obetald). Och slutligen en annan bra sak med schemat är att det nu står att jag är ledig på Julafton och jobbar bara till fem på Nyårsafton (skulle egentligen stängt båda dagarna). Så det känns väldigt bra.
På tal om jobb, så jobbar jag idag fyra till stängning. Så det blir inte mycket fredags mys för min del idag inte, men det är lugnt. Ska bli skönt att börja fyra, för jag måste verkligen städa är hemma. Mina kläder ligger överallt och jag börjar faktiskt tycka lite synd om Chrille som behöver tjata på mig varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback