Känner inget sug.

Sitter på jobbet och har rast, har också precis drukigt upp min Nutrilett. La den i frysen innan rasten, så den var kall och go. Perfekt att ta en sån där när man inte är hungrig men måste få något i magen. Här uppe i lunch rummet är jag omringad av godis, här från dator stolen ser jag ungefär mellan tio och tolv stora marabou chocklad kakor, en stor skål med polly och två andra skålar med plock godis. Och för att inte glömma den stora plåten med nybakta bullar från konditoriet. Men det bästa av allt är att jag inte är ett dugg sugen!



Efter att ha varit duktig nu under en längre tid och nästan hållit mig undan från choklad och allt vad det heter, så är godis suget... (så gott som) bortblåst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback