a love story

Jag och Torsten sitter uppe och ugglar framför datorn. Vi kollar på klipp från En kärlekshistoria, älskar den filmen. Men det var väldigt länge sen jag såg den nu, varje gång Chrille frågar vad vi ska ladda ner för film så säger jag alltid att han ska ladda ner den här. Men det blir tyvärr aldrig så eftersom att han inte vill se den. Så nu för tiden låter det istället så här: "Vad ska jag ladda ner för film? Och nej, inte en Kärlekshistoria"
Godnatt, dags för oss att sluta uggla!

Kommentarer
Postat av: Hon som skrattade så hon nästan väckte sin son som sover så fint när hon läste din namn...

Haha, fast man får ju skratta, jag hade säkert inte tyckt att den var så vidrig om jag inte hade haft mitt enorma överskott av hormoner och en liten kille hemma som ska flytt över till eget rum snart. Mitt hjärta dör när jag tänker på det och så såg jag filmen, det var som att strö salt i såret liksom :)

Så nu får nog Chris flytta in till det rummet så kan jag och alla kids dela säng, för chris skulle nog bara tycka det var ballt att sväva ovanför sängen...



Ps. Elliot saknar torsten. Varje gång han ser en katt maaauuar han mer än vanligt. Plus att han ska försöka bära alla katter han ser och småhundar...



Så, ja vi borde ses snart igen! Natti natti på er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback