Igår

Jag gillar inte att vakna så här sent, eftersom att jag nu för tiden aldrig går upp en minut efter nio.
Ställde klockan på halv nio imorse eftersom att jag verkligen ville gå på spinningen halv tio, men när alarmet visade att jag skulle upp om lite mer än fyra timmar visste jag att jag aldrig skulle orka. Var hemma strax innan klockan fyra imorse från efterfesten och då var jag och Chrille de som gick tidigast av alla. Hade en jätte bra kväll. Jag, Malin, Frida och Emma började hos Malin ute på hennes balkong inlindade i filtar. Drack jordgubbsvin, lyssnade på musik, åt chips och pratade tills de var dags att ta bussen ner på stan där vi mötte upp killarna. Ja, sen blev de som sagt efter fest hos Korpen.
Nu ska jag göra färdigt mina matlådor, som blir jätte bra. Köttbullar och makaroner X2 måste ta med mig mat för två tillfällen eftersom att jag jobbar så länge idag. Lite enformigt men ibland kan de inte bli så kul. Sen ta en dusch och gå hem till Malin där bilen står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback