Working nine to five

Under kvällen satt jag och drog bort mina lösnaglar, aj! Men nu är de äntligen borta, vilken lättnad.
Ska strax gå och lägga mig, måste ladda för imorgon. För de kommer att blir en tråkig dag. Först ska jag träna, sen åka och jobba från ett till nio dvs. hela dagen.



För övrigt så har jag precis kollat igenom lite bilder på datorn och hittade den här som jag ritade för 100 år sedan. De är kul att rita. Eller de var, nu när man inte går i skolan längre så både ritar och skriver jag som en kratta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju jätte duktig! :) stolt vän

Postat av: Linn

Tack :) Men som sagt, så VAR jag duktig på att rita.

2011-04-08 @ 21:13:36
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback