Parkhäng

Kom precis ur duschen. Hela fm. har jag legat i dalparken och solat med Emma & Chrille. Idag var de en vecka sen jag kom hem och man kan ju verkligen säga att jag åkte rätt vecka. Då de regnade konstant här hemma och var kallt och nu är de varmt och skönt. Då är de bra att börja sent och jobba kväll så man får utnyttja de fina vädret:-) Innan jobbet ska jag ner på stan och kolla efter en tröja, frågade en kund igår på jobbet vart hon hade köpt sin. Så jag hoppas att den finns kvar, då är de nått som verkligen är fint och man tar tummen ur röven och frågar vart den kommer ifrån. Och sen måste jag byta mitt amband som var trasigt när jag köpte de igår från scorett, jävla skit affär. Är de inte väskor så är de smycken som går sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback