Fredag!

Jaha, det blev inte mycket av den här morgonen. Varken träning eller mys hemma. Idag tar jag en vilodag från gymmet och jobbar från tolv till sju. Det kommer att bli en lugn helg med jobb fre-sön, skulle vilja gå på bio bara. Nu ska jag fixa matlåda samt ta en dusch sen gå till bussen, har ju fått min bil men blev av med den lika fort som den kom. Min lillebror har den på sin skola och fixar lacken på den, den var ju väldigt rostig längst ner på båda dörrarna. Så det är ju värt att få de fixat, framför allt när jag behöver betala en fis summa jämnfört med 8000-10000 kr som de skulle kosta att lämna in den på en riktig bilfirma. Så det är tur att jag har en sån duktig lillebror. Nej, men en dusch var de ja. Den underbara bussen väntar ju inte på mig!


Den här filmen vill jag se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback