08.30

Jag tänker fortsätta......
Inatt klockan fyra vaknade jag och gick in på toaletten får inte upp ögat. Fan. Efter de låg jag och grät tills jag somande, ja jag tycker synd om mig själv. Det är så svullet så de känns som att jag fått en fet smäll. Bokade precis tid hos Telge akuten och ska dit om två timmar. Har ringt och förvarnat jobbet om att jag troligtvis inte kan komma idag och om jag gör de får jag sitta i minihuset, stackars barn säger jag bara. Orkar inte att de ska bli värre, bilderna på mig igår var ju skit snygga om man jämnför med nu. Aja, nu går jag och lägger mig i sängen igen med en te påse på ögat och hoppas på att svullnaden lägger sig lite så ja kan börja se lite.

Kommentarer
Postat av: christin

Men Gud gumman det där lät Inge bra, tur att en doktor ska

Titta på det iaf. Hoppas det blir bättre pusss

2011-05-26 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback