människa igen

Idag är de Måndag och jag har varit i skolan hela dagen stannade kvar ett tag efter vi slutat och nu är jag hemma och lagar mat. Tillbaka till verkligheten det vill säga, jag har haft en full späckad helg som har berstått av massa festade. I Fredags efter skolan blev det en road trip till Gävle, fyllde Malins bil med massa tjejer för att sen hälsa på Sofie och Madde som plugga där och så för att inte glömma Christin som jag och Malin överraskade med ett besök, även om hon anade att vi skulle komma (hennes pojkvän var tydligen inge bra på att ljuga, vilket och andra sidan är bra). Så det blev en utgång i Gävle i Fredags sen hem, slumra till en snabbis på soffan och sen på det igen i Lördags. Då det blev en lång party kväll från klockan 18-02 på Torekällberget med massa jobb kollegor, fast innan så fick vi i oss lite mat som tur var. Så de var väl allt, igår var jag dock väldigt trött och sov mest bort hela dagen eller ja jag tog igen lite (massor) med förlorad sömn.
Nu ska jag kolla till maten igen, så den inte bränns.

Kommentarer
Postat av: bobbys vän

bobban dååÅ???

2011-11-15 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback