en mindre rolig dag

Vilken trålkig dag jag har haft, inte för att alla dagar kan vara roliga men den här har varit riktig seg på alla vis. Började med att gå till skolan på påsklovet (bara det lixom), eftersom att min grupp ville/behövde komma igång med vårt grupparbete vi har i Pedagogik. Där efter åkte jag tillsammans med Malin ner på stan för att låna en bok på bibblan. Tog en snabb runda på stan och jag hittade en liten söt plånbok (för kort) på HM. Efter de åker vi hem till Malins päron för att skriva ut lite uppsater som vi ska läsa/opponera tills nästa vecka. Käkar lunch på Nancys och sen går vi hem till henne och dör på soffan en liten stund, det är dock farligt att lägga huvudet på kudden strax innan träning. Det blev ingen vila idag utan en timmas X-fit. Efter träningen gjorde jag det man inte ska göra, åkte till affären för att handla något att äta plus lite godis. Nu ligger det i min mage, fast tanken var att spara det tills senare eftersom att jag är själv hemma ikväll så tyckte jag att det vore lite mysigt med godis och en film, jaja. Jag kan inte hålla mig med andra ord, utan trycker i mig allt fort som satan och sen får jag godis-koma. Nu ska jag sluta skriva för att jag kommer på mig själv att detta måste vara sjukt tråkigt att läsa. Ska istället bläddra över till våra nya film kanaler och hoppas på att det finns något att se! Är dock o teknisk och vet inte hur man använder den lilla dosan. Hej då så länge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback