en mysig kväll

Godkväll.
Frågar egentligen mig själv varför jag ens satte på datorn? Är sjukt trött och har varit det hela kvällen. Hur som helst, så åkte jag direkt från jobbet hem till mamma för en påsk middag tillsammans med släkten. Där bjöds på en traditionell påsk middag ute på altanen och fika. Efter massa snack och skratt bestämde jag och Alexandra oss för att åka hem, medan det andra tog en eller två glas till. Nu ska jag iaf ta och krypa ner i sängen, blev ju inte så där jätte många timmars sömn i natt och det känns. Så god natt! :-)

Ps. Jag måste bara tipsa om dessa nagellack från Loreal som sitter jätte bra. Köpte ett här om dagen på jobbet i mint grönt (är lite besatt av den färgen) och målade på det igår innan jag gick till Emma. Nu när jag kollar på mina naglar så har det inte släppt någon stanns. Vilket det alltid brukar göra efter ett par timmar i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback