inte vaken

Äntligen Fredag och lång helg!
Började som sagt dagen med en timmas step, när jag kom hem och hade gjort mig iordning så undrade jag vart min mobil hade tagit vägen. Letade och letade samtidigt som jag började känna mig riktigt stressad till skolan. Lånade Chrilles telefon för att ringa efter den, men den var borta. Tänker att den säkert måste ligga i bilen men det gör den inte heller. Springer upp för att låna Chrilles telefon igen för att sen ta med mig den ner till bilen samtidigt som jag ringer eftersom att jag tror att den ligger gömd någonstans, men de gjorde den ju inte heller. Jag var nog lite väl trött imorse efter passet och hade glömt den i omklädnings rummet på gymmet. Så åker och hämtar den och blir bara en kvart sen till skolan. Men jag hatar verkligen den där paniken som man får när man har tappat bort mobil, nycklar mm. Så vill tacka den vänliga själ som lämnade in den till receptionen. Om en liten stund ska jag städa lite och bädda rent, vid fyra kommer mamma hit och ska sova över här medan Chrille jobbar natt. Vi ska börja med att gå en promenad, sen ska vi handla någonting till middag och efter de blir det lets dance och tjej snack i soffan hela kvällen... ska bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback