långFredag

Efter fika hos Anna och massa lek och bus följde jag med henne och Alva till Skopunkten/Kappahl. Hon ska nämligen ut imorgon och behövde spontan shoppa något snabbt och jag var med som smak prov, två fina toppar kom hon hem med och vilken du än väljer så kommer du att vara den finaste tjejen på stan  
Även jag lyckades få med mig något hem, ett halsband för ovanlighetens skull. Halsband är ett smycke jag aldrig använder, tyvärr. Men detta tyckte jag var så fint så jag hoppas att det kommer till användning redan ikväll annars lämnar jag nog tillbaka det, får skärpa mig med andra ord. Nu ska jag fortsätta med maten, sen väcka Chrille som powernapar där efter är det dags att snygga till sig och röra sig mot Emma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw, vad gullig du är! :) tack för bra smakråd. Får se imorgon vilket det blir. Tack för idag. Alva sa när vi åkte hemåt; jag älskar linn. Mycket. Å linn älskar mig. Lät så himla gulligt. Hon tycker så mycket om dig. Å jag oxå. <3

2012-04-06 @ 21:10:40
Postat av: Mikaela

Snyggt!

Postat av: Linn

Anna- Men åh, vad gooo hon är!! <3<3<3 Tycker så mycket om henne (er) med :-) KRAM!



Mikaela- Tack ska du ha :-)

2012-04-07 @ 09:01:18
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback