min måndag

Vilken lång dag!
Och vilken rivstart på dagen efter ett skönt påsklov. Hela dagen i skolan har vi opponerat på varandras uppsatser. Jag var först ut att opponera, vilket innebär att man ska ha läst en annans uppsats och sedan komma med synpunkter om den. Jag hade ett par stycken och märkte sen att personen i fråga tog kanske lite illa vid sig, dock är det ju ingenting personligt utan med detta så hjälper vi egentligen varandra att bli bättre och vad man kan ta med sig till nästa gång. Oftast så är det man har skrivit glas klart för än själv men kanske inte för någon annan som inte är insatt i änmet. Det var dock inge vidare kul att påpeka, eftersom att jag vet hur mycket tid som ligger bakom alla dessa sidor. Hur som, så fortsätter vi med opponeringar imorgon och då är det min tur att ta emot lite ris. Efter skolan var jag hemma vid fyra, läste ytteringare en uppsats och hann precis bli klar innan det var dags att åka (rejsa) ner till gymmet. Tanken var att jag skulle köra 30min core och 60min aerobic. Hade dock lite egergi över och var lite sugen på att köra ytteringade en timma. Så Rebecca och jag boxades i 60min där efter. Ångrade mig dock efter ungefär en kvart och undrade vad jag höll på med samtidigt som det är väldigt kul att få boxas och köra slut på det sista av sig själv. Kände mig dock lite snurrig mot slutet då också kom på att jag inte ätit något sen lunch. Nu sitter jag iaf ny duschat och "ny äten" i soffan och ska faktiskt gå och lägga mig. Helt slut i både huvud & kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback