pannbiffar

Idag kände jag mig fin i min nya gula tröja. Fick till och med komplimanger för den i skolan och på jobbet sa folk att jag såg brun ut. Gul är en bra färg. Direkt efter skolan åkte jag iaf till Maxi för att inhandla lite köttfärs mm. Just nu står jag i köket och steker pannbiffar. Fösta gånger jag gör det själv, de ser lovande just nu så jag hoppas att det smakar lika bra som det ser ut. Har några kvar att steka innan jag ska åka och träna, sen när jag kommer hem har jag pannbiffar och sallad färdigt så då kan jag bara hugga in. Det är ju perfekt att frysa in och ta fram också, framför allt för mig som alltid tar med mig matlåda till skolan. Näe nu måste jag fortsätta så de inte blir brända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback