text

God morgon. Åh vad härligt det är med sovmorgon, eller vad härligt det är att börja 10.45 och sen bara ha en lektion. Gick upp vid halv nio, var väldigt nära på att åka och sola en stund men beslutade mig för att ta det lungt istället. Det är ju riktigt lyxigt att äta frukost i lugn och ro och att kunna sitta vid datorn en stund på morgonen. Hur som! Igår blev det ingen uppdatering här, hade häcken full. När jag kom hem igår direkt efter skolan började jag att städa en timma, innan det var dags att åka till gymmet. För första gången på säkert minst ett år gymmade jag. Går ju alltid på pass och det går inte att jämföra hur mycket bättre det är (tycker jag) det går ju att ta ut sig mycket mer än när man tränar själv. Efter en halv timma på bandet och lite arm, mag och rygg övningar så åkte jag hem och var väldigt stressad. Jag skulle hinna duscha, göra mig i ordning och äta middag på 35minuter. Men det gick bra, löste det genom att äta havregrynsgröt till middag. Därefter åkte jag, Malin och Sandra vidare till Heron för att se Titanic 3D vi var där på minuten för att kunna plocka ut våra biljetter som vi förbokat. Innan filmen skulle börja hade vi lite dö tid och gick in på Team sporia, där lyckades jag fynda ännu ett tränings linne. Ska hämta ut mitt paket med tränings kläder idag också. Känns väldigt najs att ha fyra nya linnen att välja mellan. Okej, nu blev detta lite mer text än vad jag hade tänkt så jag slutar nog här :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback