tights jakt

Sen jag började att använda tränings tights är jag helt fast. Innan hade jag alltid andra lite pösigare byxor eftersom att jag inte tyckte att jag passade i tights men nu tycker jag att det är både skönare och mycket finare att träna i. Äger ett par, som jag använder nästan dagligen så är i stort behov av ett par till. Kollade runt lite på stan idag, men hittade inga. Nu har jag kollat runt lite på nätet också och visst finns det en del att välja bland. Synd bara att de ska vara så överdrivet dyra. Framför allt de jag verkligen vill ha. De längst ner från röhnisch, dom ser så sköna ut. Hög midja och snörning (så de inte kan åka ner) dragkedjor och inte för långa och heller inte för korta (perfekt längd med andra ord) och sen lite rosa detaljer är ju inte helt fel. Synd bara att det går loss på 699kr. Får leta vidare efter de perfekta tightsen helt enkelt....
Från Nelly!

Kommentarer
Postat av: Emma

LINN, du kan inte hitta bättre tights än rönnisch! Det är en bra investering och helt underbara är dem. Köp!

Postat av: Linn

ja, jag kom på sen att det är ju såna du också har. Kanske får slå till på de iaf... får se :)

2012-02-29 @ 09:30:58
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback