ett h&m paket

På väg hem idag möter jag brevbäraren i porten hållades i ett h&m paket som inte fick plats i brevlådan. Jag frågar om mitt namn står på paketet. Vilket det gjorde! Jag sa att det var mitt och frågade om jag fick ta det på en gång (så lipper jag att hämta ut det på posten dagen efter). Han sa att jag såg snäll ut och därför gav han mig paketet. Så när jag kom hem så hängde jag upp handdukarna och la ut badrumsmattan (som jag för övrigt inte vart nöjd med, mattan var för liten och fjuttig för min smak och såg mer ut som en handduk på golvet) men behåller den ändå. Lönar sig inte att skicka till baka den iaf, just nu får den hänga på handduks torken som dekoration.
Kuddfodralen var jätte fina och passade perfekt i soffan. Åkte upp på vinden och hämtade två innekuddar i dun, så de blev tjocka och fluffiga. Bilderna verkar inte vara på min sida, men lägger upp dem när de fungernar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback