fullt

Blev på riktigt dåligt humör!
För fem minuter sen började mitt pass. Jag var där en kvart innan det börjar, som vanligt. Men alla biljetter var slut, då tar jag spinningen istället sa jag. Självklart var det fullt där inne med.
Värden går inte under om jag inte får träna idag, men det som är irriterande är att när jag kom hem från en lång dag. Först praktik sen handledar möte i skolan direkt efter. Kommer hem och äter lite, vilar huvudet på kudden och känner hur trött jag är. Ögon locken börjar åka hiss, Torsten lägger sig bredvid och spinner. Jag tänker en liten stund om jag inte ska stanna hemma för jag var så trött. Men istället byter jag om, tar jag mitt pick och pack åker ner på stan. Ville inte missa mitt favorit pass! Men nu är man tillbaka igen. Till och med alla spring-band var upptagna. Vad är det med träning och Januari egentingen? Alla förvandlas till tränings narkomaner!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååhnej vad irriterande!! En kvart innan borde ju räcka.. Men det kanske var bra för dina ben :-)

2012-01-17 @ 20:54:30
Postat av: Linn

Ja, det är sant. Men spinningen hade varit prefekt :)

Men som sagt, när man tagit sig dit. Som tur är bor man nära och inte behöver åka lika långt som dig. Då hade de varit värre. Hoppas frullen smakade ;-)

Postat av: Hanna

Jaa spinning hade ju varit perfa.. Haha alltså frullen var SÅ bra! Och vilken grapefrukt! Perfekt smak.. Har du testat din? Haha

2012-01-17 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback