gardin fix

Istället för att städa i det rummet som verkligen behövs städas gör jag fint i de andra rummen istället. Så typiskt mig, att städa i övrigt är helt okej. Men att städa och plocka och vika och hänga upp kläder är det tråkigaste som finns. Därför började jag att byta gardiner istället. Foten har blivit bättre under kvällen, så nu kan jag stå på den och ta ett par steg. Tog sovrums gardinerna och satte dom i vardagsrummet, tyckte att det blev bättre än hel vita. Tror de kommer att bli bra tillsammans med kuddarna jag beställde från HM också som lär komma vilken dag som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt linn :D

Postat av: Linn

tack körst :):)

2012-01-22 @ 14:13:40
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback