mitt tränings schema

Nu tar jag mig en liten pause och någt att äta. Ska iväg och träna om två timmar så bäst att få något i magen innan dess så jag inte får håll. Pluggandet går iaf frammåt, jag har massor med tid på mig att skiva klart den. Men vill börja i tid så jag kan ändra och fixa och vara nöjd när jag skickar in den. Läraren nämnde nämligen innan vi gick på jullov att han ser vem som gått in för det och vem som skrev den i sista sekunden och jag vill inte vara den personen inte! I övrigt så blir det bra med träning den här veckan. Som för de flesta efter nyår och nyårs löften om beach 2012. Men så här ser har de sätt ur för mig denna vecka iaf;

Måndags- Vila
Tisdags- 60 min aerobic
Onsdag- 60 min pw
Torsdag- 45 min aerobic
Fredag- 30 min core + 60 min aerobic
Lördag- 60 min step
Söndag- Vila


Hoppas också att det håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback