pillows

Jag kunde inte riktigt släppa tankarna om det där kuddfodralet med fjärlilar på som jag bloggade om förut. Så här om dagen trillade det ner från brevlådan tillsammans med två andra vita kuddfodral med små volanger på från h&m. Så nu har jag bytt ut de i soffan och i sovrummet. Snacka om att tröttna på sina stjärnkuddar, eller jag tycker fortfarande om dom men kände för en liten förnyelse efter att ha haft de överallt. Det som också är nytt i sovrummet är korten i ramarna på nattduksborden, har bytt ut ikea "konsten" mot svart vita bilder på mig och Chrille från Zakynthos. Inte nog med det har jag hängt upp randiga gardiner och för drygt en månad sen köpte Chrille en ny (begagnad) tv av hans mamma. Så nu slipper jag kisa och anstränga mig för att se texten när vi kollar tv/film i sovrummet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback