rosa såklart

God kväll!
Har precis betalat alla mina räkningar. Utom två, vilket är väldigt störande! Den från telge energi har ännu inte hittat hit, så får ta och ringa dom imorgon. Och termins avgiften från skolan hade inget OCR nr eller referens nr eller någonting. Så får kolla upp det med. Suck! Efter praktiken idag tog jag och Malin en runda på stan där vi även stötte på Hanna. Alla var visst lite shopping sugna, men vem är inte det på lönings dagen?
Köpte bara det jag "skulle" iaf. De blå fjäder örhängerna från BikBok samt nike linnet och tränings väskan/påsen. Dock inte exakt det linnet jag spanat in tidigare. Utan hittade ett ännu finare som var på rean. Från 349kr till 149kr det tackar man inte nej till. I en väldigt tjusig rosa färg som jag tänkte premiär använda idag på spinningen. Nu var det en vecka sen jag tränade sist så det ska bli himla skönt att få röra lite på sig. Men ska inte gå all in på direkten utan börjar med spinning. Då jag bara kan sitta ner och cyckla i min egen takt om det skulle behövas. Nej, nu ska jag slänga i mig nått lätt innan jag drar iväg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan inviga örhängerna på lördag!!!

Postat av: Linn svarar

eller nästa lördag?

haha. PUssss

2012-01-26 @ 10:22:13
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback