rullstolsrally en fredag kväll på akuten

Går kvällen var ju lite kul trotts allt. Hoppar in på akuten och tjejen i reseptionen frågar om jag vill låna en rullstol. Nej, svarar jag det går bra. Att åka rullstol kändes ju lite över dramatiskt för en stukad fot. Men ångrade mig rätt snabbt när jag hade hoppat en bra bit, upp för backar och trappor. Kommer in till läkaren helt lökig, så att hoppa in på röntgen var inget alternativ. Så fick uppleva lite rullstolsrally nere i sjukhus gångarna/källaren. Hanna sprang först med en sko i handen och skratta och efter kommer jag i stolen som Emma kör för fulla muggar. Allt gick iaf bra, ingen spricka eller liknande. Bara en kaftig stukning, fick hyra ett par kryckor så det underlättar ju lite grann. Nu är det bara för mig att vila, vila, vila.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men lilla hjärtat! Hoppas den rackarns foten läker snabbt.

Kraaaaam

Postat av: Linn

ja, hoppas jag med! men de känns lite bättre idag, så de går åt rätt håll :) kramis!!

2012-01-21 @ 14:14:17
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback