blomster

Nu har jag "påsk pyntat" i köket. Detta är det enda påskiga som kommer upp hemma hos oss, är inte mycket för pynt men en blomma är ju alltid trevligt. På den andra bilden stack jag ner ett stål hjärta i jorden. På det hjärtat klättrade en gång i tiden en blomma runt, men den dog och jag har verkligen inte mage att slänga ett hjärta. Jag är ett hjärt freak. Räknade hur många hjärtan vi har här hemma och kom upp i något över 20st. Men har placerat ut de lite överallt så de känns ju inte så mycket :-) hehe.

Kommentarer
Postat av: Emma

fin liten påskblomma! :)

Postat av: Linn

oh thank you! :) Hoppas den får vara ifred bara och Torsten inte tuggar upp de :-(

2012-03-29 @ 21:09:23
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback