dinkelscones

Frågade i Carros blogg om jag kunde på receptet på hennes dinkelscones. En liten stund senare så har jag fått ett sms om att receptet kommit upp i hennes blogg. Kul och det tackar jag för. Nu för tiden äter jag som bekant inte bröd, ibland får jag i mig en och annan knäckemacka eller några finn crisp men aldrig mjukt bröd. Vilket jag ibland kan sakna. Eftersom att jag är ett mack-freak. Dessa verkar iaf väldigt nyttiga och inte fulla med "skit" mättande och goda! Så när jag kommer hem från Fjällen och har storhandlat ska jag ställa mig och baka.
Visst ser de ut som bröden Ronjas mamma bakar i Ronja Rövardotter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag ÄR ronjas mamma;)!

Postat av: Linn

Haha! Ja det skulle man kunna säga att du är!!!

2012-03-14 @ 20:56:37
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback