en otippad vilodag

Är jag sjuk? Har jag slagit i huvudet?
Näe, jag tror inte det men jag ska inte träna idag. Jag skulle gått till bilen nu isf, men istället sitter jag under filten i soffan små kollar lite på top model och sitter vid datorn. Mina ben ville lixom inte röra sig mot garderoben så jag kunde ta på mig träningskläderna. Men jag förstår dom, de har ju gått loss på sistonde. På tio dagar jag jag vilat en! Och jag har inte bara tränat ett pass, utan har för de mesta kört dubbel pass nästan alla gåner plus galen spinning och promenader. Så nu tar jag mig en väl förtjänt vila. Ska ju ändå upp tidigt imorgonbitti och köra step innan skolan så det går nog ingen nöd på mig inte. Om en timma slutar Ida, som har flyttat "granne" med mig. Så jag ska hem till henne och kolla hur hon bor :-) Men fram tills dess ska jag laga middag. De senaste dagarna har jag bara slängt i mig något snabbt och enkelt efter träningen som en omelett, keso eller liknande, men nu ska jag äta riktig mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback