fan vad jag är bra

Nöjd tjej!
Efter 3 timmar och 40 minuter gick den första i mål och där av var mitt spinning pass slut. Det gick förvånads värt bra. Hängde med hela passet utan att "fuska". Benen gick i 190 och jag har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Mitt turkosa linne var några nyanser mörkare om man säger så. Fanns nästan inte en torr fläck. Mot slutet fick jag till och med russin fingrar bara för att jag var så blöt. Och jag har heller aldrig druckigt så mycket vatten, fyra flaskor fick jag i mig plus en celsius på det (energi dricka). Efter passet träffade jag mamma, som också hade kört fast på sydpoolen. Vi köpte med oss lunch och åt den hemma hos mormor och morfar. Nu är jag hemma och tror jag ska vila en stund på soffan, känner att det skulle sitta väldigt fint!

Kommentarer
Postat av: Christin

Va kul att du gjorde det linn, jag är fett impad! U go

Postat av: Linn

Tack :D ja, jag med. Hehe! Men de var kul faktiskt och tiden gick snabbare än vad jag trodde :D

2012-03-04 @ 16:50:56
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback