jag vet

Fishål!
Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Tycker det är så jobbigt att åka till Sthlm. Jobbigt, jobbigt jobbigt! Nu vet jag att några av mina vänner suckar när det läser detta. Speciellt en tjej som börjar på E och slutar på mma. Men, jag må vara bekväm och tycker att det är skönt att ha nära hem. Även om jag vet att vi kommer att ha en rolig kväll. Jag vet också att jag är ledig imorgon, att det är löningshelg och jag har pengar på kontot, att jag har en ny topp med pris lappen kvar som jag kan ha på mig ikväll, att det är "varmt och skönt" ute och gatorna är rena från allt grus och jag kan använda ballerina och slänga de klumpiga bootsen långt in i garderoben, jag vet också att jag shoppat loss på vin flaslor och kan bara välja och vraka i vinstället. Jag vet allt det där. Men ändå. Aja, en dusch på det här och sen är det dags att bestämma sig. Klockan väntar ju tyvärr inte på mig och mina livs viktga beslut... tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback