mycket på kort tid

Det känns som att det är Söndag idag. Kan bero på att jag var ledig igår. Sedan jag tog helg så har jag hunnit med massor. Jag har solat, fikat med Emma och Hanna, varit ute på en lång promenad med Carro, haft vin och carad kväll hos Malin tillsammans med Johanna och Sofia. Jag har sovit över hos Malin och legat uppe och pratat i sängen som man gjorde när man var liten. Idag har jag tränat både aerobic och core, mamma var också med. Duschade på gymmet sen åkte jag och mamma till Maxi och handlade inför fjällen. Nu är jag hemma igen och håller på att små packar lite. Om ett tag kommer Emma över på en halv tidig middag och ikväll ska jag träffa Christin. Full rulle med andra ord. Jag har träffat kompisar jag inte umgås med varje dag, vilket är jätte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback