nya detaljer

När jag var på stan tidigare idag fick jag med mig en ljus lyckta hem från in&finn för 35:- tror jag att den kostade? Egentligen fick man med en tillhörande jätte pinne som man ska sätta fast lycktan på, som i sin tur ska stickas ner i gräsmattan. Tjejen i kassan frågade mig flera gånger om jag inte ville ha jätte pinnen (alltså den ingår ju! Och är jätte fin att ha i trädgården) Men jag har ingen trädgård svarade jag! Gillar den som den är utan pinne.
När jag ändå är i farten tänkte jag visa våra nya krukor. Köpte de förra veckan på Ikea. Tycker att de är så fint med lite högre krukor så att blommorna kommer upp en bit i fönstret. Innan hade jag små svarta och nu större vita (såklart).
Har dock inte talat om för Chrille att jag köpt dessa och han har fortfarande inte lagt märke till att de är nya. Han ser heller aldrig att jag bytt gardiner eller byt ut kuddfodral eller andra små saker. Killar alltså!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt Limpo!!

2012-03-08 @ 20:43:44
Postat av: Linn

Tack Hanniiisss :):):)

2012-03-08 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback