prickar

Min hy är katastrof för tillfället. Jag har inte haft problem med min hy sen tonåren. Så det känns ju sådär. Det är dock inga finnar jag fått. Utan som knotter, tror det beror på att jag svettas så mycket under träningen och så hinner det torka in tills jag kommer hem och duschar. Sen även att jag ibland tränar med smink på, ajjabajja! Inte för att jag sminkar mig till gymmet men brukar heller inte trätta av de lilla som finns kvar under dagen (ändrig på de). Tackar ändå gudarna för smink, så att man kan dölja alla små prickar (som jag såklart kliat upp) samt för solarier. Funderar på att lägga mig i ett och steka bort prickarna en stund idag, men ibland är det ju så jobbigt och jätte tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

umgås inte med ida längre?

2012-03-05 @ 16:44:22
Postat av: Sofia

Mary kay, kompis, mary kay!!! ;)

2012-03-06 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback