tillbaka på banan

Då var man människa igen då. Ska inte tjata om helgens festligheter men jag minns inte sist jag var så på lyset. Jag brukar alltid hålla mig skapligt städad och knappt känna av det dagen efter. Ibland måste man väl bryta den isen och leka vild arton åring igen antar jag?
Idag har jag utom varit i skolan shoppat tre par skor på skopunkten (såklart), varit på Hedlandet med Malin och strosat, fick med mig ett par grå mjukisbyxor med rosa sömmar. Båda mina favorit par har det gått hål i grenen på. Svängde även förbi Moraberg för att bunkra upp med torr shampoon. Jusde, en målarfärgs burk fick följa med mig hem också. Någon dag framöver ska jag måla insidan av balkongen. Den vi'ta färgen har släppt lite överallt på plåten och det stör mig. Plus att den är rutten, typ. Så det kommer nog att bli fint. Från det ena till det andra så ringde precis Rebecca mig. Hon ville boxas ikväll vid halv åtta så den stackaren kommer säkert att flyga som en liten vante. Eller vad tror ni? Jag ser ju ut som en big mama om man jämför...

Kommentarer
Postat av: Becca

hihi <3 det gick väl ganska bra endå! men satan, du är stark kvinna:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback