att jag aldrig lär mig

Jag säger alltid åt mig själv att ta disken på en gång. Men ibland händer det något och "jag tar den sen, jag tar den imorgon" tänkandet kommer fram! Vilket resulterar i att porslin och bestick börjar att sina i skåp och lådor och man måste istället spendera över en halvtimma i diskhon istället för några minuter. Jaja, nu är det iaf äntligen gjort. Från det ena till det andra så hoppade jag träningen idag. Wc hade en dance-dag med tre olika dans pass och min tanke var att gå på något som hette danceaerobic. Men jag kom lixom aldrig iväg, att jag inte hade någon att träna med gjorde mig mindre motiverad. Äsch, jag ska ju dit imorgon så det går nog ingen nöd på mig. Fast det hade varit skönt att få röra lite på sig innan man ska sitta i kassan hela kvällen, stänger idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback