dagen efter

Idag mår man som man förtjänar antar jag. Hade en jätte bra dag/kväll igår. Vi började som sagt ett gäng hemma hos Malin, vid sex tog vi en taxi upp till Torekällberget. Där bjöds det på tre rätters och underhållning, sen blev den en del dans och lite mingel. Strax innan tolv tog jag och Malin en taxi hem, även om jag kunde stannat kvar igår eller gått ut på stan så är jag glad över att jag gick hem och la mig. Hinken stod nedanför sängen och ja! Ingen rolig historia. Jag är inte den som spyr när jag har druckigt, sist jag gjorde det var drygt två år sedan. Men men, jag tror det blev för mycket för magen med massa mat, alkohol och rödvin. Vilket jag i vanliga fall aldrig dricker, usch jag kommer aldrig att lära mig att tycka om det, rödvin alltså. Starkt och ger huvudvärk och ja ont i magen! Min mobil dog under kvällen så det blev tyvärr inte en enda bild =/
Utom detta som jag tog på fb. Underhållningen under maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback