detox?

För ett par månader sen fick jag hem en burk med detox piller helt gratis, då i samband med att jag beställde hem en annan sak. Piller burken har bara stått på en hylla i köket sen dess, nu kände jag iaf för att kanske prova på att rensa ut kroppen på onödigheter? Har googlat runt lite på just de pillerna jag har hemma som förövrigt kostar 349:- och hemsidan säger så här...

Vår vardagsmiljö blir allt stressigare och mer förorenad. Det gör att kroppens organ överbelastas så att de intehinner göra sig av med alla gifter vi får i oss. Kaffe, rödvin, osund kost, stress, miljögifter, tobak, alkohol ochandra kemiska ämnen gör till sist att mängder av gifter ansamlas i kroppen. Trötthet, sömnbrist, uppblåst mageoch livlöst hår och dålig hy är några av de negativa effekter som dessa skadliga ämnen orsakar. Detox handlarom att rensa systemet från de gifter och andra skadliga ämnen som ansamlats i kroppen under lång tid. Detoxrensar tarmarna så att kroppen lättare kan ta upp de vitaminer, mineraler och näringsämnen den behöver för attfungera som den ska i vardagen. Detoxkuren rensar och normaliserar mag- och tarmfunktionen, levern, gallanoch huden. Fettlösliga och vattenlösliga gifter försvinner ur kroppen, immunförsvaret stärks och du får mer energioch blir piggare. Dessutom går du ned i vikt och celluliterna minskar.
Detoxkurens fördelar
• Ökat välbefinnande
• Viktminskning
• Du blir piggare och får mer energi
• Mindre celluliter
• Bättre sömn

Hur som så ska man iaf ta sex tabletter om dagen. Tre på morgonen och tre på kvällen i samband med mycketvatten och bäst resultat är såklart att äta hälsosamt och röra mycket på sig. Om jag nu tar det så börjar jag nogredan imorgon. För att Måndagar är ju alltid bra att starta nya saker på, i eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback