en bra dag

Det blev något av den här dagen iaf :-)
Solade fram tills halv fem, då blev jag rastlös och ville ha sällskap. Typiskt att Chrille jobbade och att alla var med sina mammor, typ. Ringde iaf mormor och åkte hem till henne och morfar, kom precis lagom tills middagen hehe. Jag och mormor fick lite kvalitets tid, var ute med hunden och matade ankorna på bryggan, sen satt vi mest ute på balkongen inlindade i en varsinn filt och åt vindruvor. Där efter åkte jag och hämtade Chrille på jobbet, han hade önskemål om att åka till Maxi och köpa aftersun, så han bränt sig och fått en riktigt härlig bondbränna. När vi kom hem, kom även Emma över och vi har suttit ute på balkongen hela kvällen med tända ljus och druckigt te. Skjutsade i princip nyss hem henne. Känner att det var riktigt skönt att få vara ledig idag, efter att ha stängt tre dagar i rad på jobbet så är jag nu redo för en ny jobb vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback