extra helg

Jaha då var man färdig jobbad för idag också. Fick ett extra pass idag med, så har jobbat från 7.45-15.00. Så jag lyckas nog skrapa ihop en slant till semesterkassan ändå. Jobbar även hela nästa vecka, så det känns bra! Efter jobbet igår köpte jag med mig en bukett blommor till mormor och sen åkte jag över till dem på middag där även mamma, Tomas och Jocke var. Vi åt tre rätters med hemmagjord morotskaka till efterrätt. Jobbigt! Men det var mysigt iaf att få umgås lite med familjen, nu ska jag lägga datorn åt sidan och göra lite nytta här hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Christin

Kan man åka till din farmor/farfar mormor/morfar utan att äta hembakat? Alltid samma sak för mig, kommer hemifrån min farmor med hembakade bullar i magen haha

Postat av: Linn

haha ja, det blir ju lätt så! och därför blir det ju ännu svårare att tacka nej. haha!

2012-05-14 @ 09:23:44
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback