måndag

Gårkvällen bestod av grillning hos oss, på vår minigrill tillsammans med Emma, Alex och Hanna. Vi bar ner lite filtar och mat till gräsmattan och käkade middag. Meningen var att vi skulle suttit på balkongen och ätit men eftersom att grillningen tog sån tid så hann solen gå ner och det blåste mer där uppe än där nere. Efter maten stannade Emma och Alex kvar och kollade film och åt efterrätt. Just nu känner jag bara att det har blivit för mycket av det goda hela helgen. Så nu ska jag skärpa till mig igen och bli duktig med maten. Så att lägger i lite extra krut nu i "sluttampen". På tal om det, så är det ingen skola för mig del idag så att jag ska när som helst promenera ner till stan för att sola, sen ut och gå en timmas pw och sen blir det 30min spinning och 30min core efter det. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback