massa text och inga bilder

Har precis lagt på luren. Har gått runt och pratat i telefonen i över en timma, jag är en sån som aldrig kan stå still när jag pratar i telefonen. Skulle aldrig kunna ligga i soffan eller sängen och bara prata utan går helst runt, från rum till rum eller så snurrar jag bara runt i cirklar. Hur som, började att prata med mamma i kanske 40 minuter sen ringde Emma och vi surrade i en halv timma. Så nu ligger telefonen på laddning och jag har slagt mig ner i soffan.
Dagen har varit bra. Startade med redovisning i skolan och fick slita vid tolv, då åkte jag och Hämtde Emma tillsammans med Malin och vi åkte sen vidare till affären för att köpa lite lunch och fika och där mötte vi även upp Sophie. Efter det gick jag till Oxbackskliniken för att ta min sista gardasil spruta. Halleluja! Nu är mardrömmen äntligen över, är ju sjukt spruträdd och den här sprutan är hemsk då vätskan som sprutas in gör skit ont och armen blir öm och stel. Nej, ingen rolig historia. Fast än nu är jag iaf vaccinerad mot livmoderhalscancer så det känns ju bra. Efter sprutan åkte jag hem och mötte upp Anna och barnen på parkeringen, vi gick ner på stan och strosade lite och sen käkade vi en glass. Jag fick med mig hem en jätte fin bikini, som satt jätte bra. Har egentligen ingen bikini som jag gillar så där super mycket utan alla duger, men den här var så fin att jag var tvungen att slå till fast än att det inte är time för att bada riktigt än. När vi var nöjda på stan gick vi hem till mig för att äta middag och sen färga/slinga Annas hår och ha lite fredags mys som Alva uttryckte sig. Ja, nu blev det en massa text och inga bilder tyvärr, då det inte fungerar att föra över dom till datorn. Vilken jävla telefon man har, annat blir det när man bli med iphone. Men håll utkik så kommer förhoppningsvis bilderna lite senare och även på bikinin :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback