neonrosa

Sen imorse så har jag legat ute på balkongen i bara en bikni och solat, somnade en timme ungefär och när jag vaknade kollade på klockan. Aerobic eller inte? Isf var jag tvungen att gå på en gång. Beslutade mig för att sola vidare och ta en promenad ikväll istället, sen ångrade jag mig och gick och bytte om. Tur det, för att det var ju skit kul.. som alltid. Plus att det inte var så mycket folk idag så att man fick massa space! Idag använde jag iaf mitt neonrosa linne, har använt det kanske två eller tre gånger innan bara. Gillade det inte innan, eller gillar egentligen inte materialet. Då jag tycker att det är slajmigt och det gör ju precis inte det rätta för magen men nu tyckte jag att det satt bättre och har blivit liiite slappare, kul! Näe, nu ska jag ut och fortsätta grillas lite.
Ps. Lovar att lägga upp roligare bilder sen när jag blir med Ihopne. Min blogg består ju av hel ruttna bilder nu när jag kollar igenom den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback