rabattkods kärringen

God kväll!
Just nu är jag riktigt trött efter en lönings Fredag på Maxi. Det var långa köer ända fram tills klockan 22.10 och efter min sista kund fick jag äntligen springa till stämpel klockan och logga ut mig. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, satte mig vid datorn och sitter kvar. Ska dock gå och lägga mig nu, ögonen är riktigt trorra och det ska bli helt underbart att få gå och lägga sig. Mina tankar om att kanske öppna vinflaskan som hänger på vinstället försvann lika fort som när jag slog mig ner i soffan, så att inget Fredags mys för mig ikväll inte. Eller mitt Fredags mys fick bli lite internet shopping. Klickade just hem ett linne och ett par jeans shorts från hm (vart annars?) till larviga priser. Hittade först två rabattkoder, en som gav mig 25% rabatt på dyraste varan och sedan en annan kod som gav mig ytterligare 50:- rabatt. Som om inte det vore nog så såg jag i kassan att shortsen hade gått in för halva priset, vilket det inte stod när jag klickade i dom. Så för exakt 200:- fick jag dessa saker för :-) Riktigt nöjd! Var nära på att beställa hem de vita virkade ballerina skorna också, men kom på att jag fick hem en bonuschek från hm här om dagen så tänke kolla om det finns på stan och använda den då. Jisses vilket snåljåp jag verkar vara, rabattkoder, rea och rabattchekar hit och dit. Men va fan, vem gillar inte att shoppa billigt?
1304 & 9690 är koderna om någon är intresserad? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback