ett kap

Ännu en beställning gjord. Denna gång från HM och det fick bli ett par skor. Jag har dragit mig undan över att köpa ett par stövletter ett tag nu. Även om jag behövt något att ha på fötterna när jag går ut. Nu när det blivit kallare ute så har jag gått ut i mina boots, vilket jag tycker fungerar men det kan också kännas lite nerklätt och tråkigt att ha samma skor till vardags som på fest. Så nu när jag hittade ett par från HM som var nedsänkta till 199 från 399 så slog jag till. Dessutom så fick jag automatiskt ytterligare 10% rabatt när jag la dem i varukorgen. Så ynka 169kr fick jag betala för dom. Hur  bra  som  helst! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

jätte snygga!!! Nästa gång vi går ut ska du ha på dig dem :) hihi, och det finns inga nej Linn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback