ful dagar

Godmorgon (igen)!
Chrille fick även lägga över sitt täcke på mig när jag kom hem och han skulle upp och jobba, var genom frusen efter den lilla promenaden hem från parkeringen trotts att jag duschade så varmt att det rök om mig när jag var klar. Då brukar jag säga att man fryser ända in i skelettet. Hur som, så har jag en riktigt ful dag idag. Hatar ful dagar, inte för att jag alltid känner mig super läcker men ni vet säkert ändå hur de är att ha ful dagar. Helst av allt så skulle jag vilja gå och lägga mig i ett solarium, man känner sig alltid lite finare när man fått lite färg och då kanske även den där finnen i pannan skulle torka ut. Men jag ska inte sola, försöker att undvika det. Solar helst bara inför ett speciellt tillfälle eller några gånger innan en utomlands resa osv. Bla bla bla. Vad jag skriver en massa tråk nu, magen kurrar i 190 så det är dags att äta något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback