Äntligen måndag, typ!

Är det bara jag som tycker att det är skönt att det är måndag?
Kanske det. Efter att ha jobbat hela helgen och idag är jag ledig. Jag är även taggad på den kommande tränings veckan. Förra veckan var kass var det gäller både mat och träning. Var på gymmet endast en dag och åt allt vad jag kände för. Vilket känns blä nu.
Så nu är jag som sagt taggad på att göra motsatsen.

Så här ser veckans träning ut:
Måndag: PW ca 60min. Step 60min. Styrkepass 30min.
Tisdag: vila.
Onsdag: step 30min. Styrkepass 30min.
Torsdag: styrkepass 45min.
Fredag: vila.
Lördag: styrka och konditionspass 75min.
Söndag: vila.

Dessa pass kan/ har jag planerat att gå på, som inte krockar med jobb.
Nu är det dags att gå en PW med Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback