tills natt blir dag

Vilken bra dag jag hade igår. Eller mer bra dag, kväll, natt och morgon. 
Jag, Madde, Emma och Sofia var ute i Stockholm och dansade tills svetten bokstavligen talat rann. Men innan det så hade vi en liten barrunda och tyckte att det var jätte kul att beställa in massa olika shottar. Strax innan fem tiden hade vi dansat färdigt. Äter mat och åker sen hem till Madde. Hur underbart är det inte egentligen att gå hem från krogen i sommarvärme och dagsljus. Livet känns liksom lite lättare just då. Jag och Emma delade säng och jag har väl sovit kanske tre timmar imorse. Så det kommer att bli en tidig kväll idag. Tur att man börjar sent imorgon och kan ta värdens längsta sovmorgon. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback