bara jag & mamma

Den 10 Maj åker jag och mamma till Grekland/ Rhodos. För ett par år sedan var jag på Rhodos, då i ett annat syfte. Hängde på bargaran i två veckor. Nu är det avkoppling tillsammans med mamma på ett riktigt fint hotell som gäller. Vi kommer även att träna, då de finns ett gym och olika klasser på hotellet samt en spa anläggning. Vi kommer även att shoppa och strosa runt i gamla stan. Åh vad jag längtar. Älskar Grekland och har varit där flera gånger. Detta är första gången jag åker tillbaka till ett ställe där jag redan varit dock. Men samtidigt så var bargatan iprincip det enda jag såg under mina två veckor jag var där sist, så ja vi har lite att ta igen.


Älskar barn, men inte när man vill åka en lugn semester med sin mamma. Så det känns väldigt skönt att det är ett vuxethotell om man får säga så! 

Kommentarer
Postat av: slidmarie

åhhhhhhhhh asså rena rama drömmen <3

2014-11-12 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback