nämen

Efter två veckor off och noll motivation så tog jag mig idag i kragen och tog mig ner till gymmet. Blev en timmas stepp direkt efter jobbet. Skönt när man tagit igenom sig det där första passet efter semestern eller som nu, när man legat på latsidan. Tänke köra redan imorgon igen, vill inte att det ska gå så här lång tid mellan varven. Nu ligger jag iaf med morgonrocken på i soffan. Skulle typ kunna tänka mig att sova redan nu. Och på tal om trötthet. Var så sjukt trött på jobbet imorse så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. På min första rast var jag tvungen att göra något åt det. Drack min liv första kopp kaffe. Har försökt tidigare till och från. Men nu fick jag i mig hela koppen. Om det var gott? Nej, inte speciellt. Jag håller mig till te ett tag till. 



Tvungen att ta bildbevis, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback