att längta efter hösten

Äntligen fick jag mina rostade mackor med ost. Vi slängde vår brödrost i samband med flytten då den hade gjort sitt, köpte en ny idag. Så nu fick jag mina mackor och en kopp te. 
Är helt slut, har plockat alldeles för mycket och länge idag medan Chrille var iväg på hockey. Tog tag i vår garderob och alla kläder. 
Oj vad det fick mig att längta tillbaka tills jag kommer i mina kläder igen. Plockade upp plagg efter plagg och är så taggad på att komma iform och få på sig ett par jeans och en fin topp, en kort sådan. Så trött på alla långa stora överdelar som jag just nu lever i. 
Nu håller jag dock på att gå av på mitten men får skylla mig själv. Att vara väldigt gravid i samband med en flytt är inget att rekommendera, svårt att vila alla gånger fast en man borde. 



Sitter med morgonrocken på efter en dusch, tända ljus och te i soffan. Jag måste vara den enda personen som lägrar efter hösten och lite kallare tider. Den här sommaren har varit hemsk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback